miercuri, 1 iulie 2015

Character and cognition, teaching for the learning age, Guy Claxton

Guy Claxton, University of Winchester

book: Paul Tough, How Children Succeed:

Copiii care au fost ajuați să devină resilient (nu se lasă), curioși, colegiali și pasionați de citit s-au descurcat maibine în viață.
De asemenea se descurcă mai bine la teste.

Nu contează cât de mult
citesc, ci cât de mult le place să citească.

Trebuie să știi ce trebuie să faci - să fii conștiincios, sistematic, un efort continuu al profesorilor și părinților pentru aceste valori. prefesorii trebuie să-și ajusteze obiceiurile din clasă, mici detalii care fac diferența.

Trei aspecte ale caracterului:
Autocontrol - learning judicious restraint and discipline
Sociabilitatea - să înveți să fii un bun prieten, vecin, un bun cetățean
Învățarea - să reacționezi bine la provocări și dezamăgiri

Care sunt practicile care dezvoltă aceste aptitudini în copiii mici?

21th century learning habits:

1. Organizează și proiectează ceea ce înveți
2, Think on your feet -
3. Fii perseverent cu dificultățile pe care le înțâmpini Persist with difficulty
4. Manage your attention amidst competition - să-ți menții atenția către ceea ce te interesează cu adevărat, fără să fii distras
5. Formează echipe eficiente de lucru și învățat Form effective teams for work and study
6. verifică și îmbunătățește-ți propria muncă






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu